Monday, July 23, 2007

counting the days...n SPM folio is in progress...

masa : 1.30am / umah
situasi : buhSannn...
iTunes :
taufik batisah (so what?)

sekitar studio PSV masih sibuk dan hingar dengan urusan melengkapkan keja folio, last minute thingy.

AMARAN : 4E, 4H, 4I dan 4K 2007 - kerja2 yang tertangguh adalah masalah anda. sila jangan contohi tabiat pelajar tingkatan lima tahun ini.

duh!


antara subject matter pilihan :-


1. trofi



2. batik korporat

...syafiq on trial-n-error mode...


3. kereta kebal ooopss...kereta berhias :P

...rahmat dan kereta kebalnya yang ntah tahun bila nak siap
(sian cikgu tengok kamu nih)...

...pintal jangan tak pintal, bila da desperate semua benda boleh buat kan?...

...khairul pun nak tunjuk skill...


4. but mostly ramai yang buat ukiran arca akar kayu sebab senang nak buat trick ;)

cikgu hadi sibuk menguruskan pelajar-pelajar yang TAK BUAT APA-APA lagi, so jalan senang untuk mengelakkan kantoi ialah CIKGU HADI YANG KENA BUAT DAN PELAJAR CUMA TENGOK SAHAJA yaaaaa...




...ok, sapa yang nak amik SPM nie? tengok tu, tangan sapa yang lebih kotor - tangan CIKGU atau tangan PELAJAR?





...ok, A1 untuk CIKGU HADI [tahun depan aku plak dapat A1 lagi sekali, kalu ada 120 student ~ so 120 A1 lah???


sapa kata jadi cikgu tu senang... tipu eh?


...and for the VERY FEW who did a wonderful job completing ur tasks - WELL DONE.


apa jadi kt dalam studio?

SAMPAH!!


ok, dis is not funny people.




baik korang sapu before...before........



...hahaaaa sib baik da sapu.

camtulaaaaa..... :)


...hah balik copek den x dayo memandang ehhh...



cikgu fitri : tie, ko nampak tak kunci aku?
aku : kunci hape?
cikgu fitri : kunci bengkel, kat sini takde ke? kot jatuh masa aku baring arituh?
aku : takdek plak? aku da sapu kat situ.
cikgu fitri : hmm takpelah (dan berlalu dengan muka masam kelat)


good luck fitri, aku tau ko salah letak je tu bukan hilang pun...

busy kan tempat aku? macam-macam adaaaaaa....

No comments: