Tuesday, May 27, 2008

saiko. kata missfynn.

di mana saya? : kat umah je. dah kul baper ni napelaa tak ngantuk...
kenapa di sini? : sekarang kul 2.30 pagi dan kalau aku jawab aku ada di tempat lain selain rumah ku sendiri - bagaimanakah?

oh ye, jika anda-anda-anda (macam ramai sangat) belum perasan, ada beberapa bloglink baru yang aku da update kat bawah nun... so jenguk-jenguklah mereka. dijamin, sama ada akan jadi addicted atau tiap-tiap hari mesti nak baca. eh, bukan ke serupa je tu?? huhuhu...

saiko?

psycho?

psychology?

psychologist?

psyched?


kata msYuz ini - rasanya, aku sedang di'psyched'kan dek ke'saiko'an orang sekeliling. lantas, aku perlukan 'psychologist' kah?




ahah. rupanya aku sedang menipu kantuk yg memberat di mata. jadi, langsung saja merapu ke alam mimpi.

ayuh.

...........................................

p/s : nanti-nanti jelah aku ulas terminologi kat atas tu. hihi.

No comments: