Monday, May 24, 2010

mengada-ngada benda yang tak ada.

ini aishah. dia mengada-ngada.
biasalah masa kita baya dia pun kita semua mengada juga. tak ngaku pulak. =P


aku memilih isnin untuk berehat sambil menyerap tenaga semua orang lain yang sedang sibuk bekerja. sebabnya, aku akan ada masa untuk mengemaskini segala tugas dalam mode santai tetapi lebih cergas. hey, it's monday kan? i hate the blues. heheh.

buku hitam ini juga sudah dielokkan serba sedikit susunnya. mana yang tidak perlu aku nyah ke tepi. mana yang terkini untuk aku letak jadi mari ke mari.

tak pasal-pasal juga, aku tersesat di tumblr. oh, sungguh cari penyakit. blog ini sendiri hidupnya segan-segan, lagi menambah sebab untuk menghafal password baru.

tapi kerana rupa parasnya yang agak kool, dan aku suka cara postingnya yang tak banyak kerenah seperti di blogger ini, jadi bolehlah. aku cuba.

satu benda baru pada setiap hari yang baru. saya suka!

1 comment:

alakmj said...

dah lama tak masuk sini, terKlik
bookmark lama...tak pasal2 tersesat di tumblr gak..haha