Friday, July 13, 2007

pagi yang hujan...

masa : 10.00 am / studio
situasi :


syoknye hujan...
iTunes : Hujan (apa lg yang best layan time2 redup camni?)


syukur Alhamdulillah, after days of heat n sweaty afternoons (plus headaches!!) akhirnya hujan jugak pagi nie...pheww!



smalam tak update, tak larat gile...memang keja tengah banyak - ujian bulan Julai di sekolah (lepas ni kena tanda kertas peksa!!) dan persediaan untuk function sabtu nie. will update about dat later :)


musim ujian nie biasanya ada sesi ulangkaji, n in my case will be updating d assignments. so for d VERY (very, yes) very few yang rajin tu akan teruskan kerja. as for d rest...they may continue their revision or...cari jawapan dalam mimpi...

4K starts d day...



...adding final touches (sebenarnye banyak lagi tu!)...




...hello, cikgu tak ajar seni zaman batu ok. palette tu banyak bang oii...




...faizal [roCku] n kudin looked on...




...farizal dah siap (dalam ertikata siap bagi dia lah)...


...yang nak tumpang tayang muka...



...ye,ye awak leh pinjam calculator tu (da tau nk peksa math xnak plak bawak sendrie, macam tau2 je cikgu dia nie macam poket doremon mintak pinjam apa pun leh dapat eh?)...

petangnye siapkan urusan untuk sabtu nie - 2nd MPAJ-Koryo Junior Taekwondo Championship 2007 kt Dewan Dato' Ahmad Razali, Ampang...i'm one of d officials, n d volunteers will be from our school...last year da bawak naqiuddin dan punyelaa dia sronok sebab dapat elaun. well, sebenarnya satu pendedahan untuk diorang nie dalam penganjuran kejohanan, kalau dapat peringkat kebangsaan lagi best, sijil pun dapat, tshirt lagi, makan dapat (cuma sedap ngan tak itu pada taste korang lah) dan InsyaAllah ada elaun yang xdapat nak dinyatakan jumlahnya (bergantung pada jumlah penyertaan, penajaan dan perbelanjaan).

so kami kena repair winner rostrum.


...cat jangan tak cat...


...yes, including the numbers ya!


thank you in advance, students. korang memang kaw2 nye kOol :)

oh ya, dapat assignment baru - Pertandingan Orienteering Sekolah-sekolah Menengah & Rendah Peringkat Wilayah & Jemputan Kebangsaan 2007 @ Melaka in next two weeks. Afiq n Nazri volunteered to participate. so citernya, later eh?

balik at about 4pm.


...waiting for d lrt...


...naqiuddin snapping away...


...had our meal, n go home with throbbing headache huhuuuuu...

bye kudin, see u tomorrow.


PIX OF THE DAY

"merokok membahayakan kesihatan - katakan TAKNAK!!"


:P


till later, lepas ni pegi jaga 1E plak, paper Sejarah (11.30-12.30)...(tik,tok,tik,tok...)

1 comment:

Anonymous said...

saya tak pandai melukis. dan itu menjengkelkan guru pendidikan seni saya setiap kali saya mempamerkan lukisan di papan belakang kelas. saya pernah melukis gambar itik yang dilihat dari bawah. dan nampak perut itik. dan webbed-feet. dapat B+.

dan core dari stone temple pilots menyelamatkan saya sewaktu SPM. sewaktu seluruh keluarga menyuruh saya menjadi doktor. dan pastinya, belum jadi lagi.

"i'm half the man i used to be..." - scott weiland.